کتاب صوتی قدرت جذبه برایان ترسی | دانلود رایگان

دانلود رایگان کتاب صوتی قدرت جذبه برایان تریسی به شما کمک می کند که با یادگیری راه های جذاب بودن به فردی کاریزماتیک تبدیل شوید

درباره کتاب قدرت جذبه

«رازهای» افراد خوش صحبت و مشهور اصلاً راز نیستند؛ این رازها روش‌های ساده ثابت شده‌ای برای تعامل با دیگران هستند که باعث می‌شوند افراد با شما ارتباط برقرار کرده و پیام‌تان را دریافت کنند. در نتیجه، آنها بیش از پیش تحت‌تأثیر قرار می‌گیرند، از شما خرید می‌کنند، وارد روابط تجاری و خصوصی با شما می‌شوند و نظر مثبتی نسبت به شما پیدا می‌کنند. توانایی شما برای این که فردی با جذبه و کاملاً دوست‌داشتنی و خوش‌رو باشید، بیش از هر خصوصیت دیگری درهای موفقیت را به روی‌تان خواهد گشود. بیشتر مردم شما را دوست داشته و رفتار صمیمانه‌ای با شما خواهند داشت، تمایل آنها به دیدار شما بیشتر می‌شود، به صحبت‌های شما گوش می‌دهند، در جمع شما حضور پیدا کرده و شما را به جمع خود دعوت می‌کنند. با آموختن حقایق ساده درباره جذبه و تمرین تکنیک‌هایی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، می‌توانید تأثیرگذاری و بهره‌مندی از تعاملات خود با دیگران را به طور چشمگیری افزایش دهید، از خانواده خود شروع کنید و آن را به تمامی افرادی که ملاقات می‌کنید، گسترش دهید. شما موفق‌تر خواهید بود، درآمد بیشتر، پیشرفت سریع‌تر و فروش بیشتری خواهید داشت، در اکثر مذاکرات پیروز خواهید شد و هنگام برخورد با دیگران قانع‌کننده‌تر و بانفوذتر خواهید بود.

 

۵ راه برای جذاب بودن:

۱- پذیرش

۲- تقدیر

۳- تایید

۴- تحسین

۵- توجه

 

بخشی از کتاب قدرت جذبه

از این پس به جذبه به عنوان یک خصوصیت و مهارت شخصیتی بنگرید که می توانید آن را با انجام کارهایی که افراد با جذبه انجام می دهند. به جذاب ترین فرد زندگی خود نگاه کنید. سعی کنید بفهمید وقتی با جذبه است چکار می کند. به تاثیری که بر دیگران دارد نگاه کنید و آنچه را که مشاهده می کنید بکار ببندید و وقتی انگیزه در شما بوجود آمد، بیاموزید که درست مثل الگویتان، البته به روش خود با جذبه و قابل تحسین باشید.

کتاب قدرت جذبه بیان می کند چگونه دیگران را به خود جذب کنیم، درست است قانون جذب در ابعاد بسیاری کاربرد دارد اما در این مورد باید از قدرت جذبه استفاده کنیم. ۸۵ درصد از موفقیت ها در تجارت و زندگی شخصی با توانایی در برقراری ارتباط موثر با دیگران تعیین می شود. رازهای افراد خوش صحبت و مشهور اصلا راز نیست. این رازها روش های ساده ثابت شده ای برای تعامل با دیگران هستند که باعث می شود افراد با شما ارتباط برقرار کرده و پیامتان را دریافت کنند. در نتیجه آن ها بیش از پیش تحت تاثیر قرار می گیرند.

افراد با جذبه معمولا خوب گوش می دهند و اغلب شانس های بیشتری نصیبشان می شود. فرصت هایی به آن ها داده می شود که شاید دیگران هرگز چنین فرصت هایی را بدست نیاورند. انسان بطور ذاتی شدیدا نیاز دارد که او را ارزشمند بداند و ارزشمند باشد. بنابراین راز جذبه ساده است: کاری کنید که دیگران احساس مهم بودن کنند.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha