دانلود رایگان کتاب صوتی آیین دوست یابی اثر دیل کارنگی

دانلود رایگان کتاب صوتی آیین دوست یابی شامل 4 بخش: -تکنیک‌های اساسی در برخورد با مردم -6 راه جلب محبت دیگران -چگونه تفکر دیگران را با خود موافق کنیم -چگونه یک رهبر باشید بدون اینکه به دیگران توهین کرد

 

درباره کتاب صوتی آیین دوست یابی

دیل کارنگی یکی از نویسندگان مشهور جهان در حوزه‌ی خودیاری و خودشناسی و توسعه فردی است، آیین دوست یابی کتاب دیگری از این نویسنده است که تاکنون میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر دنیا فروخته‌شده است. کارنگی در این کتاب از هنر دوست شدن با دیگران و حفظ روابط حرف می‌زند. او در آیین دوست یابی داستان‌هایی از افراد مشهور جهان و روابطشان می‌گوید و تلاش می‌کند مهم‌ترین نکاتی که برای شکل دادن و حفظ یک رابطه‌ی سالم دوستانه نیاز است را در اختیار خوانندگانش بگذارد. کتاب کارنگی پر از حرف‌هایی است که می‌تواند در روابط کاری، دوستانه و حتی روابط خانگی تأثیرات زیادی بگذارد. آیین دوست‌یابی را بخوانید و در زندگی به کار بگیرید تا در زمانی کوتاه اثرات مثبت آن را ببینید.

 

خلاصه‌ای از کتاب صوتی آیین دوست‌یابی:

ما موجوداتی اجتماعی هستیم و برای نیازهای روحی و نیازهای روزمره خود باید با انسان‌ها ارتباط برقرار کنیم و با آن‌ها دوست شویم. اما گاهی پیدا کردن دوست کار آسانی نیست و نیاز به آموختن مهارت‌هایی دارد. دیل کارنگی در این کتاب این راه‌ها را به ما می‌آموزد.

 

 چهار بخش اصلی کتاب صوتی آیین دوست‌یابی:

این کتاب که بی‌شک یکی از بهترین آثار روانشناسی شامل چهار بخش به نام‌های:

  • تکنیک‌های اساسی در برخورد با مردم

  • 6 راه جلب محبت دیگران

  • چگونه تفکر دیگران را با خود موافق کنیم

  • چگونه یک رهبر باشید بدون اینکه به دیگران توهین کرده باشید، است.

 

یکی از اصولی که در این کتاب گفته‌شده متوقف کردن انتقاد از افراد است. انتقاد کردن‌های زیاد باعث رنجش افراد می‌شود و آن‌ها را از ما دور می‌سازد. اکثر مردم انتقادپذیر نیستند و با انتقاد ما شرع به جبهه‌گیری و توجیه می‌کنند و ما با انتقاد کردن تنها موجب می‌شویم که دیگران از ما برنجند. پس بهتر است که این کار را ترک کرده و بیشتر دیگران را درک کنیم.
بدون چشم‌داشت و با تمام وجود به دیگران محبت کنید و به آن‌ها احترام بگذارید. این کار شما سبب می‌شود تا حس خودخواهی افراد ارضا شود و آن‌ها هرچه بیشتر به سمت شما کشیده شوند. یکی دیگر از توصیه‌های این کتاب این است که نام افرادی را که با آن‌ها برخورد می‌کنید به خاطر بسپارید. همچنین تاریخ تولد افراد را. این کار باعث می‌شود که شما در چشم آن فرد بسیار محبوب شوید و او حس کند که برای شما ارزشمند بوده است. در برخورد با دیگران لبخند و روی خوش را فراموش نکنید. هرچه خوش‌روتر و مهربان‌تر باشید تاثیر بیشتری روی افراد خواهید گذاشت. کلمات محبت‌آمیز و محترمانه معجزه‌گر هستند.

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha