قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

قانون جذب به زبان ساده: به هر چه فکر کنید چه خوب و چه بد، آنرا جذب خواهید کرد، تمرکز خود را روی قانون جذب انرژی مثبت، قانون جذب عشق، قانون جذب پول و ثروت، قانون جذب آرامش، قانون جذب موفقیت، قانون جذب

قانون جذب مثل قانون جاذبه زمین یک قانون ثابت در جهان است. با استفاده از قانون جذب می توانید به تمام اهداف و آرزوهایتان برسید. همه چیز در این جهان از انرژی تشکیل شده و انرژی های هم فرکانس همدیگرو جذب میکنند . پایه و اساس هر چیز اتم است و در اتم الکترون ها حول محور هسته اتم میچرخند و در حرکتند، پس در واقع در همه چیز حرکت و ارتعاش وجود دارد که این ارتعاش "زبان مشترک" کائنات است  و کائنات برای هر کس همه چیزاست (چه موجود زنده چه موجود غیر زنده) بجز خود و خدایش.

قانون جذب یک سیستم  بنیادی نظام آفرینش هست که دانش آن سالها درانحصار گروه های فراماسونری بوده و در سال 2006 توسط خانم"استر هیکس" نام گذاری شد و با انتشار فیلم راز با تهیه کنندگی خانم "راندا برن" افراد زیادی در جریان اطلاعات کلی و ضمنی این قانون قرار گرفتند.

 

در آثار 4 هزار ساله مصریان قدیم، درباره قانون ارتعاش مطالبی نوشته شده است:

قانون ارتعاش می‌گوید: ” تمام افکاری که درون ذهنتان می آید دارای یکسری ارتعاش و انرژی می باشد که همین ارتعاش و انرژی باعث می‌شود خواسته ها و ناخواسته های تان وارد زندگیتان بشود".

 

قانون جذب کائنات چیست؟

 

 

 

چارلز هانال در کتابش با عنوان سیستم شاه کلید شوید (۱۹۱۲)، می‌نویسد: بدون شک قانون جذب، شرایط، محیط و تجارب شما در زندگی را بر اساس عادات، خصوصیات و رویکرد ذهنی غالب شما، رقم می‌زند.

ناپلئون هیل معتقد است مغزبر اساس امواج رادیویی کار می‌کند. سپس در سال  در  کتاب "فکر کن و پولدار شو" می نویسد :برای موفقیت باید افکار خویش را کنترل کرد. پس با تغییر افکارتان شرایط و اتفاقات کم کم تغییر خواهد کرد. قانون جذب پول هم مهارتی است که با تمرین، توجه و تمرکز میسر خواهد گشت و قانون جذب ثروت زندگی شما را غنی می کند. بسیاری از دوستان با من تماس می گیرند یا در مشاوره ها از من میپرسند که چطور میتوانیم با استفاده از قانون جذب پول، ثروت فراوانی را وارد زندگیمان کنیم. در این ویدئو یکی از روشهای کاربردی جذب ثروت را برای شما توضیح دادیم پیشنهاد میکنیم قبل از اینکه ویدئو قانون جذب ثروت را ببینیم، برویم شما را با قانون جذب آشنا کنم و به شما بگویم که قانون جذب چیست و چطور می توانید با استفاده از قانون جذب، ثروت و پول زیاد جذب کنید.

 

 

 قانون جذب پول زیاد، قانون جذب ثروت

 قانون جذب پول زیاد، قانون جذب ثروت
 قانون جذب پول زیاد، قانون جذب ثروت

 

قانون جذب توسط علم ثابت نشده است چون علم محدود است و قادر به درک حقیقت های متافیزیک نمی باشد، و گرچه علم همچنان در حال پیشرفت است و هر چه جلوتر می رود نظریه های گذشته خود را رد میکند (به عنوان مثال در کتاب "یک" از"دکتر مسعود ناصری" چگونگی رد شدن فیزیک نیوتن، به دلیل عدم فراگیر بودن نظریه اش، مطرح میشود) در واقع علم، درک کاملی از جهان هستی ندارد و حتی خود علم به محدودیت های خود، آگاه است. جالب است بدانید اخیرا در دانشگاه استنفورد، دانشکده "متافیزیک" تاسیس شده است.

 

بعضی از افراد قانون جذب را رد می کنند و فکر می‌کنند که  قانون جذب وجود ندارد. آنها در واقع قانون را خوب نفهمیده اند، و با سیستم ضمیر ناخو آگاه آشنا نیستند. ناخودآگاه بخش اعظمی از " ذهن " است، که خود ذهن، ما حصل کارکرد مغز است . گام اول قانون جذب خلق خواسته در ذهنتان است. یعنی اینکه هر چیز را بتوانی با تمام احساست تصور کنی آن چیز را خلق نموده ای و بعد با تلاش فیزیکی میتوانی به راحتی به آن دست پیدا کنی. در واقع عمده تلاشها، تلاش ذهنی است. قانون جذب در تمام موارد مادی و معنوی زندگی کاربرد دارد و میتواند ما را به تمام آرزوها و اهدافمان برساند. وقتی به چیزی فکر میکنید آن را تبدیل به ماده می کنید، در واقع هر چیزی که مرکز توجه و حس شما باشد آن چیز به زند گی شما دعوت میشود. ذهن آدم هر آنچه را که باور کند، واقعیت آن فرد می شود، چون جهان به باورهای ما پاسخ می دهد و در واقع افکار و احساس ما علتند و آنچه تجربه می کنیم، معلول اندیشه های ما هستند. قانون کائنات میگه که هر چیزی که وارد زندگیتون میشه رو خودتون جذب کردید. خودتون خلقش کردید.تمام چیزهایی که در ذهنمون میگذره و خودمون جذب کردیم. قانون جذب اهمیت نمیده که شما چه چیزی رو میخوای، چه چیزی رو نمی خوای. حتی به چیزی فکر نمیکنی، نگاه میکنی که اونو نمیخوای وحتی مخالفی، تو زندگی داری میجنگی باهاش، در واقع داری اونو به سمت خودت جذب میکنی چون فقط به توجه تو، توجه می‌کنه. کائنات فقط به توجه تو، توجه می‌کنه. به تمرکز تو توجه می‌کنه و اون چیزی که کانون توجه تو هست رو برات خلق میکنه، وارد عمل میشه... ادامه را در ویدئو و ببینید

 

 

قانون کائنات، قانون جذب کائنات شما را در مسیر آرزوها قرار می دهد

 

 

قانون جذب یعنی چیزی را سمت خود کشیدن و جذب کردن نه دفع نمودن، پس یعنی به هر چیز که فکر کنی آن را به سمت خود می کشانی، حالا افکار شما چه مثبت و چه منفی باشد، چه آن چیز را بخواهید و چه آن چیز را نخواهید شما طبق قانون جذب، شبیه به آن را به زندگی خود وارد میکنید. در واقع ما همواره طبق این قانون به شکل ناخود آگاه "جذب" میکنیم، اما وقتی قوانین  را بدرستی بیاموزیم آگاهانه هر آنچه را که بخواهیم در زندگی خلق می کنیم و آن وقت متوجه قدرت بی نظیر خود و عنایت خداوند به بشر با در اختیار گذاشتن سیستم بی نظیر آفرینش خواهیم شد. سرعت خلق اتفاق ها به میزان شدت توجه و تمرکز ما بستگی دارد. یعنی هر چقدر که توجه ما بیشتر و  عمیق تر و همراه احساس قوی تری باشد و مدت این توجه بیشتر، آن چیز سریعتر به ما میرسد.

 

خرید دوره نوابغ جذب

مدرس: دکتر سپیده تیمورپور

 

قدرت ارتعاش و فرکانس در قانون جذب کائنات

فرکانس می‌دونی چیه!

 

شدت ارتعاش و بهش میگن فرکانس! هرچقدر فرکانس شدتش بیشتر باشه انرژیش چیه!؟ بیشتره! هرچقدر شدت فرکانس بیشتر باشه انرژی ام که از خودش ساطع می‌کنه بیشتره! جالبه بچه ها دقت کنید قویترین انواع ارتعاش ها می دونی چیه؟! فکرما، افکار ماست! که نیروی خیلی بالایی در این طبیعت ایجاد می کنند وبر کائنات ارسال میکنند. سرآغاز قانون جذب بچه ها، قانون ارتعاشه! ما در هر لحظه درحال ارسال ارتعاش از افکار خودمون از احساس خودمون به کل کائناتیم. حالا ببین این کنترل فکر چطوری می‌تونه ارتعاشات تورو کنترل کنه. عزیز باید یاد بگیری که فکراتو چطوری کنترل بکنی واینکه چطور! نیاز به آموزش داره. نیاز به این داره که تو روی خودت سرمایه گذاری کنی، وقت بزاری، خودتو آموزش بدی و الا حسرت میخوری... پس برای اینکه بتونی نهایت بهره وری رو از قانون جذب داشته باشی با دکتر سپیده تیمورپور و دوره تخصصی نوابغ جذب همراه شوید.
 

مرتعش شد دل من تا که به چشم تو رسید
قلب تو نیز از این لرزش قلبم لرزید
شعر از: لادن عالم پور

 

برای کائنات راه تعیین نکن🚫


این جهان هستی خیر مطلقه؛ هر ارتعاشی میفرستی به راهش فکر نکن، تو کار کائنات دخالت نکن🙅‍♀️ مسیرش به موقع سر راهت قرار میگیره😉 خداوند خیر مارو میخواد😍با راه تعیین کردن به هدفت نمیرسی و با این کارت دست کائنات‌رو می‌بندی🙂 پس خودت رو در مسیر قانون جذب کائنات بسپار.

 

 قانون جذب کائنات
 قانون جذب کائنات

 

مراقب احساسات منفی باش😍

زمانی که تو نسبت به خودت دچار عواطف منفی میشی آسیب پذیر تر میشی و دیگران خیلی راحت میتونن از تو سو استفاده کنن و در این مواقع حتی نمیتونی نه بگی🤕 میدونی جملات منفی چیه!؟🤔 مثلا یکی به شما بگه توام مثل بقیه‌ای، میدونستم تنهام میزاری، یا فلانی معرفتش بیشتر از تو هستش. حواست باشه تحت تاثیر این جمله‌ها قرار نگیری وگرنه حتما حتما آسیب میبینی😐

 

انرژی منفی، انرژی مثبت و تاثیر آن بر قانون جذب کائنات
انرژی منفی، انرژی مثبت و تاثیر آن بر قانون جذب کائنات

 

خرید دوره نوابغ جذب

مدرس: دکتر سپیده تیمورپور

 

برچسب ها :

قانون جذب

متا فیزیک

معجزه ذهن

دکتر سپیده تیمور پور

انرژی

قانون جذب عشق

قانون جذب مردان

قانون جذب زنان

قانون جذب کائنات

قانون جذب عشق در 21 روز

قانون جذب از نظر مراجع تقلید

قانون جذب عشق یک طرفه

قانون جذب در قرآن

قانون جذب چیست

قانون جذب امیر شریفی

قانون جذب ازدواج

قانون جذب انرژی مثبت

قانون جذب از نظر علما

قانون جذب افراد

قانون جذب از نظر امام علی

قانون جذب برای ازدواج

قانون جذب برای برگرداندن معشوق

قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر

قانون جذب برای پیدا شدن گمشده

به قانون جذب اعتقاد دارید؟

کتاب قانون جذب

با قانون جذب به عشقم رسیدم

قانون جذب پول

قانون جذب پسران

قانون ارتعاش

قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

چگونه ازقانون جذب استفاده کنیم؟

قانون جذب آرزوها

قانون جذب اهداف

فیلم راز

انرژی مثبت

راز موفقیت

کنترل افکار

رد شدن فیزیک نیوتن

متافیزیک

رد کردن قانون جذب

آیا قانون جذب وجود دارد؟

ضمیر ناخو آگاه

توجه و تمرکز

راز

دکتر سپیده تیمورپور

رسیدن به خواسته ها با دکتر سپیده تیمورپور

قانون کائنات

قانون جذب ثروت

سو استفاده

آسیب پذیر

عواطف منفی

جملات منفی

توام مثل بقیه‌ای

میدونستم تنهام میزاری

فلانی معرفتش بیشتر از تو

راه موفقیت

موفقیت

موفقیت در زندگی

موفقیت افکار

حقیقت های متافیزیک

قانون جذب توسط علم ثابت

شدت توجه و تمرکز

خرید دوره نوابغ جذب

مدرس: دکتر سپیده تیمورپور

فرکانس

قویترین انواع ارتعاش

جذب کائنات

مدار کائنات

کائنات

به خدمت گرفتن کائنات

رسیدن به خواسته ها از طریق کائنات

رسیدن به خواسته ها با تمرکز

رسیدن به خواسته ها با قانون جذب

توجه و قانون جذب

احساسات منفی

انرژی منفی

انرژی منفی افراد

انرژی منفی در متافیزیک

انرژی منفی افراد حسود

انرژی منفی انسانها

انرژی منفی از دیگران

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha