توکل به خداوند و قانون جذب

از توکل به خداوند و ارتباط اون با قانون جذب چه می دانید؟

توکل به خداوند و قانون جذب

توکل به خداوند راز خوشبختی و جذب موفقیت است، یعنی هر اتفاقی که بیفتد من آن را موهبتی فوق العاده از سوی خداوند بدانم. موهبتی که شاید به ظاهر خلاف میل و خواسته ام است اما در واقع در جهت خواسته ام است.

 

توکل  واقعی به خدا

خیلی اوقات میشه که وقتی که ناامید میشیم، وقتی که مشکلی برامون پیش میاد، بهمون میگن که باید به خدا توکل کنیم اما توکل واقعی یعنی چی؟ میخوام در رابطه با توکل و ارتباط اون با قانون جذب بیشتر بدونید.

خیلی ها میگن توکل به خدا و خدا رو شکر، اما باید بهتون بگم توکل اصلا به این سادگی ها که فکر می کنیم نیست.

 

 

توکل واقعی و فعال شدن قانون جذب چگونه است؟

یه مثال براتون میارم که بتونین بهتر درک کنین

همه ما هدف ها و خواسته هایی داریم که برای رسیدن به آرزوها، اهداف و خواسته هامون تلاش می کنیم و از خدا میخواهیم که کمکمان کند. خب حالا برای مثال یه کارفرما می خواد پروژه ای رو برون سپاری کنه. این پروژه سود خیلی خوبی داره. من از خدا درخواست می کنم که اون پروژه به من برسه. با تمام وجودم درخواست می کنم. من در مدار قانون جذب قرار می گیرم و قانون جذب فعال میشه. تمام کائنات فعال میشن در جهتی که من به خواستم برسم.

در نهایت

  1. پروژه رو به من میدن و من خیلی خوشحال میشم
  2. پروژه رو به من نمیدن و من خیلی ناراحت میشم

 

 

توکل واقعی چیست و چطور به وجود میاد؟

 

خب حالا ببینیم چیزی که ما از توکل می دونیم و تا به حال درک کردیم دقیقا چیه و چقدر درسته؟

نگاه ما به توکل اینه که اگر به صلاحم باشه نصیبم میشه و اگر صلاح من توش نباشه قسمت من نمیشه. اما این مورد کاملا درست نیست، توکل چیزی شبیه ایمان و حتی چند مرتبه از آن بالاتر است. وقتی درخواست آب داریم، مطمئنیم که مادرمون این خواسته ما رو براورده می کنه، اگر همینقدر اطمینان و ایمانو یقین در طلب خواسته هایمان از خداوند  داشته باشیم به خواسته هایمان می رسیم.

 

 

توکل به خداوند راز خوشبختی و جذب موفقیت

 

توکل یعنی فارغ از نتیجه نهایی که من به خواسته ام برسم یا خیر. یعنی هر اتفاقی که بیفتد من آن را موهبتی فوق العاده از سوی خداوند بدانم. موهبتی که شاید به ظاهر خلاف میل و خواسته ام است اما در واقع در جهت خواسته ام است. توکل به خدا در اوج ناامیدی معجزه می کند.

 

دوره نوابغ جذب

دکتر سپیده تیمورپور، بهترین مدرس دوره قانون جذب

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha