دانلود کتاب صوتی راه نفوذ بر دلها نویسنده برایان تریسی

برایان تریسی در کتاب راه نفوذ بر دل‌ها به شما می‌گوید چگونه دیگران را در برابر خواسته‌های خود متقاعد کنید. براى رسیدن به اوج باید جذابیت داشته باشید. معنای جذبه و گیرایی در لفظ و عمل، تحت تاثیر قرار

 

در کتاب راه نفوذ بر دلها اثر برایان تریسی به یکی از موضوعات روان‌شناختی انسان یعنی متقاعد کردن دیگران در برابر خواسته‌های خود پرداخته و به این مسائل اشاره نموده است: معنای جذبه و گیرایی در لفظ و عمل، تحت تاثیر قرار دادن دیگران، معجزه‌ی گوش دادن و نفوذ کلام بر زنان و مردان، قدرت توجه، تمرین‌ گیرایی کلام، مراقبت از پند و اندرز دیگران، قدرت گوش دادن، استفاده از اصل وانمودسازی چگونگی گفتار، نگریستن به اعضا و جوارح، هنر آرام حرف زدن، فصاحت، هدایت بیان، همراهی با مخاطب، و تبدیل مهارت به هنر.

 

برای مطالعه بیشتر:  قانون جذب

 

بخشی از کتاب راه نفوذ بر دل‌ها از برایان تریسی

85 درصد موفقیت شما در تجارت و کسب و کار و زندگی شخصی، بستگی به ارتباط موثر شما با دیگران دارد. هوش اجتماعی و یا توانایی تبادل و تعامل، صحبت کردن، مذاکره نمودن، متقاعد کردن دیگران، مهم‌ترین هوشی است که می‌توانید داشته باشید. این هوشی است که می‌توانید آن را پرورش بدهید. می‌توانید بیاموزید که گرم، دوستانه، دوست‌داشتنی و جذاب باشید. کافی است روش‌ها و فنون برقراری ارتباط را که موثرترین و نافذترین مردم دنیای امروز بر آن اشراف دارند، بیاموزید. رمز موفقیت ارتباط برقرارکنندگان بزرگ، در اصل رمز و رازی نیست. این‌ها در نهایت روش‌هایی هستند که اثربخشی کاربردشان در برقراری ارتباط با دیگران، به اثبات رسیده است. هدف این است که با دیگران به گونه‌ای ارتباط برقرار کنید و رفتارتان به‌گونه‌ای باشد که افراد با روی گشاده پذیرای پیام شما باشند، بخواهند که بیشتر تحت تاثیر پیام شما قرار بگیرند، خریدار شما باشند، با شما تجارت کنند، با شما روابط شخصى داشته باشند و به شکلى مثبت درباره‌تان فکر کنند. توانایى شما در نفوذ گذاشتن بر دیگران، دوست داشتنى بودن و خوشایند واقع شدن، بیش از هر کیفیت دیگرى درهاى بیشترى را به روی‌تان مى‌گشاید. هر چه دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند، هر چه بیشتر گرم و صمیمانه درباره‌تان بیندیشند، بیشتر به دیدن شما راغب مى‌شوند، بیشتر به حرف‌هایتان گوش مى‌دهند، بیشتر مى‌خواهند در حضور شما باشند و شما را به حضور خود دعوت کنند.

 

دوره نوابغ جذب

مدرس: دکتر سپیده تیمورپور

 

 

عنوان: راه نفوذ بر دلها

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: مهدی قراچه داغی

راوی: سیمین

برچسب ها :

راه نفوذ بر دلها

برایان تریسی

مهدی قراچه داغی

سیمین

صدای سیمین

راوی

راه نفوذ بر دلها برایان تریسی pdf

خلاصه کتاب راه نفوذ بر دلها

کتاب صوتی راه نفوذ بر دلها

خرید کتاب راه نفوذ بر دلها

معرفی کتاب راه نفوذ بر دلها

دانلود کتاب صوتی راه نفوذ بر دلها

کتاب راه نفوذ بر دلها از برایان تریسی

راه نفوذ در دلها برایان تریسی

راز نفوذ در دلها

راههای نفوذ در دلها

دانلود رایگان کتاب صوتی راه نفوذ بر دلها

کتاب راه نفوذ بر دلها

قانون جذب

قدرت جذبه چیست

دوره نوابغ جذب

دکتر سپیده تیمورپور

خرید دوره

موضوعات روان‌شناختی

معنای جذبه

گیرایی در لفظ

تحت تاثیر قرار دادن دیگران

معجزه‌ی گوش دادن

نفوذ کلام بر زنان

نفوذ کلام بر مردان

قدرت توجه

تمرین‌ گیرایی کلام

پند و اندرز

قدرت گوش دادن

چگونگی گفتار

نگریستن به اعضا و جوارح

حرف زدن

تبدیل مهارت به هنر

رمز و راز

دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی روانشناسی

دانلود کتاب صوتی راه نفوذ بر دلها برایان تریسی

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha