کتاب صوتی تجسم خلاق رایگاناثر شاکتی گواین | دانلود رایگان

کتاب صوتی تجسم خلاق نوشته شاکتی گواین، هنر به کارگیری قوه تخیل، به منظور آفرینش آنچه که در زندگی می‌خواهید را به شما می‌آموزد. ارتباط مستقیم با قانون جذب را بیان می کند

تجسم خلاق چیست؟

تجسم خلاق روش استفاده از تخیلات و تصورات شما برای به دست آوردن آن چه در زندگی‌تان می‌خواهید است. با استفاده از روش‌های ارائه شده در این کتاب می‌توانید به اهداف و خواسته‌هایتان از جمله سلامتی، لذت، دوست داشتن و جذب عشق، موفقیت در روابط زناشویی، جذب ثروت، موفقیت در کار و زندگی برسید که این ها همه با تاثیر قانون جذب در زندگی شما نمود می کند.

 

چرا کتاب تجسم خلاق موفق است؟

این کتاب در سال ۱۹۷۸ توسط شاگتی گواین روانه بازار شد، و پس از گذشت زمانی نه چندان زیاد با استقبال همگان در سراسر جهان مواجه شد. بیش از شش میلیون نسخه از کتاب تجسم خلاق تا به حال فروش رفته است، بیش از سه میلیون نسخه آن فقط در شمال آمریکا و سه میلیون دیگر در سراسر دنیا به سی و پنج زبان مختلف چاپ شده است. این کتاب به عنوان اثری به یاد ماندنی با تأثیر جهانی شناخته شده است. با نوشتن این کتاب کار شاگتی گواین، جهانی شد و به عنوان، سخنرانی برجسته و رهبری لایق معرفی شد. ناشر این کتاب معتقد است که شغلش، یعنی ناشری را مدیون این کتاب است. این کتاب هم، راه چگونه تجسم کردن و هم آفرینش موفقیت و کامیابی ابدی را نشان می‌دهد. شما پس از مطالعه این کتاب و انجام تمرین ها، در نتیجه واقعاً کامیاب، موفق، سالم و پُر از انرژی خلاق می‌شوید. این کتاب ارزشمند که باعث بهبود کیفیت زندگی خیلی‌ها شده است.

 

چرا باید کتاب تجسم خلاق را بخوانید؟

اگر می خواهید، در مسیر تلاش هایتان، سرعت بیشتری برای رسیدن به اهدافتان داشته باشید، بی شک تجسم یکی از راه های میانبر برای تسریع در رسیدن به خواسته ها می باشد، شما با تمرین در این حوزه به مرور زمان شاهد معجزاتی خواهید بود که تا به حال نظیر آن را در کار و زندگی خود ندیده اید، همواره افراد بسیار زیادی در سراسر جهان با استفاده از روش های تجسم کردن، به خواسته هایی نظیر (دستیابی و جذب ثروت، رسیدن به آرامش، رفع بیماری ها و صدها خواسته ی دیگر خود) رسیده اند.

 

بخشی از کتاب صوتی تجسم خلاق:

فرآیند دگرگونی در ظاهر و تنها از طریق مثبت‌اندیشی رخ نمی‌دهد، بلکه باید عمیق‌ترین و اصلی‌ترین دیدگاه به زندگی را کشف، درک و تغییر دهیم و به همین دلیل است که یادگیری با استفاده از تجسم خلاق، تجربۀ رشدی پُرمعنا و عمیق است. طی این روند، اغلب، راه‌هایی می‌یابیم که همیشه خود را از آن‌ها دور می‌کردیم و به دلیل ترس‌ها و غرایز ناخودآگاه مانع رسیدن خود به خوشنودی و رضایت می‌شدیم. اگر حواس‌مان را جمع کنیم، می‌بینیم که فرآیند تجسم خلاق این طرز فکرهای محدود را ناپدید می‌کند. این امکان را به ما می‌دهد تا خود را پیدا کنیم و در وضعیت طبیعی خوشبختی، موفقیت و عشق زندگی کنیم. ابتدا ممکن است از تجسم خلاق برای مواقع خاص و اهداف مشخص استفاده کنید. اما هر چه بیشتر به این تمرین عادت کنید و نتایج مثبت آن را ببینید، می‌فهمید که تجسم خلاق جزء درونی فرآیند فکری شماست. تجسم خلاق برای شما هوشیاری مداوم و آگاهی به ارمغان می‌آورد که از این ره‌آورد متوجه جایگاه خود، به عنوان آفرینندۀ بی‌وقفۀ زندگی‌تان می‌شوید.

اصل نهایی تجسم خلاق این است که هر لحظه از زندگی خود را به صورت یک لحظۀ آفرینش شگرف و اعجاب‌انگیز مبدل می‌کنیم و در آن به طور طبیعی فقط بهترین‌، زیباترین‌ و رضایت‌بخش‌ترین چیزی را که می‌توانیم تصور کنیم، انتخاب می‌کنیم.

 

مشخصات کتاب صوتی

نام کتاب کتاب صوتی تجسم خلاق
نویسنده شاکتی گواین
مترجم مژگان مقتدری
گوینده آرمان غفاریان، شیما جان قربان
ناشر صوتی انتشارات سمینارما
سال انتشار ۱۳۹۸
فرمت کتاب MP3
مدت ۵ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبان فارسی
موضوع کتاب سلامت، کتاب موفقیت و خودسازی

 

خرید دوره نوابغ جذب

مدرس: دکتر سپیده تیمورپور

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha