دکتر دیوید جوزف شوارتز در 23 مارس سال 1927 در آمریکا به دنیا آمد. و با سخنرانی‌های بی‌نظیر خود در زمینه مسائل انگیزشی به افراد زیادی قدرت و انگیزه ببخشد تا بتوانند در زندگی خود به موفقیت برسند. مطالب و محتوای کتاب جادوی فکر بزرگ که در سال 1959 نوشته شد به قدری ارزشمند و سازنده بود که همان سال کتاب مورد بحث در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت. و هنوز کتاب جادوی فکر بزرگ به عنوان یکی از ارزشمندترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های موفقیت و رشد فردی در جهان شناخته می‌شود.

کتاب جادوی فکر بزرگ به افراد کمک می‌کند که تفکر مثبت را در جود خود تقویت کنند و با این طرز فکر مسیر رشد به موفقیت را برای خودشان هموار کنند. یکی دیگر از موضوعات مهم این کتاب، شیوه تصمیم‌گیری بهتر و جلوگیری از افکار منفی است. جمله بسیار زیبایی در کتاب جادوی فکر بزرگ وجود دارد که نشان می‌دهد موفقیت نصیب چه کسانی می‌شود: پیشرفت نصیب افرادی می‌شود که به آن ایمان دارند و برای دستیابی به موفقیت می‌کوشند.

 

 نکات کتاب جادوی فکر بزرگ

موفقیت افراد بیشتر از آنکه به هوش آنها بستگی داشته باشد به تفکر و طرز فکر آ‌ن‌ها بستگی دارد. نویسنده کتاب جادوی فکر بزرگ اعتقاد دارد، تا بزرگ فکر نکنیم و تا خود را باور نداشته باشیم به جایی نمی‌رسیم. این کتاب به ما می‌آموزد چگونه تفکراتی داشته باشیم که ما را به سمت موفقیت‌های بیشتر و بزرگ‌تر هدایت کند. در این کتاب تفاوت افراد ناموفق و موفق و تفاوت افرادی که بزرگ فکر می‌کنند با دیگران به وضوح مشخص می‌شود. نویسنده این کتاب در 13 فصل به ما نشان می‌دهد که چرا و چگونه بزرگ بیندیشیم و چگونه از این ابزار قدرتمند در زندگی خود استفاده کنیم و با کمک قانون جذب زندگی موفقی داشته باشیم.

خود کتاب مدعی است که روش‌هایی که در آن بیان می‌شود، برای عمل کردن است. پس کتاب جادوی فکر بزرگ فقط برای مطالعه و خواندن نیست و باید درس‌های آن را به کار ببندیم. کتاب جادوی فکر بزرگ را می‌توان در کتابخانه بیشتر مدیران و صاحبان کسب‌وکار پیدا کرد.

 

بزرگ فکر کردن به چه معنا است؟

بزرگ فکر کردن به این معنا است که وقتی یک هدف را تعریف می‌کنیم، توانایی‌های خود را دست کم نگیریم. نباید برچسب «ناتوان» را به خودمان بچسبانیم. دکتر دیوید شوارتز اعتقاد عجیبی به افکار آدمی دارد که همان ارتباط افکار با قانون جذب است. او می‌گوید اگر فکر کنیم که می‌توانیم به هدفی دست پیدا کنیم و برای دستیابی به آن هدف تمام تلاش و توان خود را به کار ببندیم، قطعاً می‌توانیم آن هدف را در زندگی و کسب و کارمان محقق کنیم. این را بدانیم که انسان‌ها به واسط تفکراتی که دارند به قدرت و برتری دست پیدا می‌کنند. همچنین سعی کنید که در صحبت‌های خودتان از کلمات و عبارات مثبت استفاده کنید. هیچ متفکر بزرگی از کلمات منفی استفاده نمی‌کند.

 

چگونه از کتاب جادوی فکر بزرگ بهره بگیرم؟

هر روز اقدام به کارها و تفکرات مثبت کنید تا با کمک آن بتوانید تمام افکار منفی را از میان ببرید. یکی از مهم‌ترین نکات برای استفاده از جادوی فکر بزرگ این است که در کار خود پشتکار داشته باشید. جادوی فکر بزرگ زمانی رخ می‌دهد که یاد بگیرید همیشه بزرگ فکر کنید و افکار منفی را کنار بگذارید؛ زیرا این افکار منفی زمینه‌ساز شکست انسان می‌شود و او را از موفقیت دور می‌کند. 

  •  اگر کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را مطالعه کرده‌ باشید، با یک بخش بسیار مهم روبرو می‌شوید که به شما می‌گوید مراقب کلام خود باشید؛ زیرا کلام عصای معجزه‌گر شما به حساب می‌آید. مطمئن باشید که اگر بگویید می‌توانید، خواهید توانست و اگر ناتوانی خود را فریاد بزنید، نمی‌توانید به اهداف و خواسته‌های خود برسید پس با آگاهی از قانون جذب و گذراندن دوره نوابغ جذب دکتر سپیده تیمورپور، مسیر رسیدن به زندگی موفق را طی کنید.

 

بهترین ترجمه کتاب جادوی فکر بزرگ

کتاب جادوی فکر بزرگ کتابی بسیار مهم و راز زندگی موفق است و تمام جهان ارزش خاصی برای آن قائل می‌شوند. طبیعی است که مترجمان و ناشران مختلفی به فکر ترجمه و عرضه این کتاب به بازار افتاده باشند. تمامترجمه های کتاب جادوی فکر بزرگ واقعاً عالی است ولی یکی از ترجمه ها به قدری روان و علمی است که هر خواننده‌ای را به سمت خودش می‌کشد. از نگاه خوانندگان، متخصصان و مترجمان مختلف یکی از بهترین ترجمه‌های کتاب جادوی فکر بزرگ حاصل تلاش و کوشش ژنا بخت آور است. ترجمه او را نشر مروارید چاپ کرده است. 

برچسب ها :

موفقیت

انگیزشی

انگیزه

تفکر مثبت

طرز فکر مثبت

افکار منفی

جادوی فکر بزرگ

بزرگ فکر کردن به چه معنا است؟

نکات کتاب جادوی فکر بزرگ

هدف

دیوید شوارتز

قدرت افکار

کلمات منفی

بهره بردن از کتاب جادوی فکر بزرگ

جادوی فکر بزرگ صوتی

جادوی فکر بزرگ شوارتز

جادوی فکر بزرگ بهترین ترجمه

جادوی فکر بزرگ دانلود

جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز

جادوی فکر بزرگ از دکتر شوارتز

جادوی فکر بزرگ انتشارات

نشر مروارید

ژنا بخت آور

جادوی فکر بزرگ ژنا بخت آور

کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ با صدای محسن زرآبادی

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ با لینک مستقیم

پادکست جادوی فکر بزرگ

جادوی فکر بزرگ ترجمه ژنا بخت آور

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ ترجمه ژنا بخت آور

جملات کتاب جادوی فکر بزرگ

چکیده کتاب جادوی فکر بزرگ

کتاب قانون جذب جادوی فکر بزرگ

قانون جذب

قانون جذب انرژی مثبت

کتاب صوتی قانون جذب

باور و قانون جذب

رسیدن به خواسته ها با قانون جذب

جادوی فکر بزرگ صوتی رایگان

جادوی فکر بزرگ قیمت

فایل صوتی جادوی فکر بزرگ

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha